fredag 7. februar 2020

Hearts and roses, card for my mother



Jeg har laget et kort til moren min som jeg skal gi til henne på morsdagen. Hun er glad i blomster disse vakre papirene fra Graphic45 passer godt til henne. Jeg liker god det sorte i papirene som strammer opp uttrykket. Formen på kortet er stanset ut med dies fra Studiolight teksten er stanset ut med dies fra Kort og Godt. Hjertene har jeg stanset ut med et gammelt sett fra QK. Jeg har lagt sort mosegummi under det mellomste hjertet og teksten for å gi litt dybde i motivet. 






God helg!

Hilsen Synnøve

2 kommentarer:

  1. Your card is beautiful and so elegant looking. Thank you for sharing your wonderful project at Fab'n'Funky challenge. Good luck . Neva

    SvarSlett
  2. Great card! Thanks for sharing it with us at Make My Monday!

    Janeen
    Make My Monday Design Team
    https://www.demidoodle.com/

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails