fredag 16. november 2018

Christmas greetings



Jeg har kost meg med å lage et stilrent julekort i litt utradisjonelle farger. Jeg har stemplet mønsteret med et stempel fra Papirdesign og jeg har brukt Distress oxide både som stempelpute og til å fargelegge teksten med. Teksten er stanset ut i akvarellpapir og det ligger et lag med sort mosegummi bak for å få det litt tredimensjonalt. Tekstdiesen er fra Kort og godt. Jeg har brukt en dies fra Dixi craft til å stanse ut snøfnugget. Jeg har jobbet mye i det siste og nå skal jeg endelig ha litt egentid så det blir nok noen stunder med kortlaging i helga.






Takk for at du tittet innom!
God helg til dere alle!
Hilsen Synnøve

1 kommentar:

  1. Kjempelekkert julekort! Kreativt med skjæringen framme ! Klem ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails