lørdag 16. juni 2018

Party on!




I kveld skal vi feire en av mine beste venninner og da må man jo lage et skikkelig party kort! Her har jeg tenkt det motsatte av at less is more. Jeg kost meg med mye flott stæsj i lag på lag. Jeg har brukt en herlig ny serie med retro papirer fra Authentique og både nye og gamle dies. De er fra Sizzix, QK, Memory Box og den flotte ballongrekka er fra Studio Light. De små tekststripene er Tim Holtz design. Jeg bruker disse tekstene mye for de kan ofte understreke et budskap og de sorte stripene skaper en fin kontrast. Kortet er laget som en boks med plass til penger eller gavekort inni. Jeg har lagt inn magneter så boksen lukker seg godt igjen når man bretter den sammen.







God helg!

Hilsen fra Synnøve
SaveSaveSaveSaveSaveSaveSaveSaveSaveSave

2 kommentarer:

  1. A brilliant creation and some pretty images and colours, plenty of lovely dies too.
    Thank you for joining our 'Dies' challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    SvarSlett
  2. A real fun and feminine Birthday creation, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge 'use at least 2 dies' them this week.

    B x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails