mandag 7. mai 2018

A bunch of flowers



Sola skinner og vi har fantastiske vårdager her på Østlandet nå. Det er hagearbeid og sosiale aktiviteter som fyller dagene. Jeg har laget et lite vårinspirert kort med motiv fra Stamping Bella. Jeg har fargelagt med Copics og jeg har brukt diverse papirrester. Diesene er fra Memory Box, Kort og Godt og Lawn Fawn. Tekststempelet er fra Kort og Godt.





Photo by Synnøve Dolven

Jeg deltar i utfordringen hos :




Jeg ønsker dere en kreativ og hyggelig ny uke!

Synnøve

5 kommentarer:

  1. Beautiful. I love the cheerful colours - really lift my spirits.
    Glad you stopped by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    SvarSlett
  2. Wow for et flott of fargerikt kort, nydelig fargelagt stempel...

    SvarSlett
  3. A really lovely floral creation, many thanks for joining in with our 'Close to Nature' theme at Stamping Sensations May challenge.

    B x

    SvarSlett
  4. Sweet image and a very pretty card

    Thanks for joining us at stamping Sensations this month

    Joan

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails