mandag 21. august 2017

Wishes in the rain...



Velkommen innom bloggen min!

Dette er et kort med enkel design men hvor jeg likevel har brukt en del teknikker. Jeg har brukt de nye Oxide putene til Tim Holtz på akvarellpapir og sprayet med vann. Etterpå stanset jeg ut figurene med dies fra Sizzix og Memory Box. Mønsteret på bakgrunnen er embosset med en folder fra Sizzix. Jeg stanset også ut noen skyer i gullfarget papir og pyntet med noen paljetter her og der.




Jeg deltar i utfordringen hos:




En av mine andre lidenskaper er fotografering, og her er et lite bilde fra hagen vår i går.

Følg meg gjerne på Google+


Foto: Synnøve Dolven


Jeg ønsker dere alle en god uke!


Synnøve



2 kommentarer:

  1. I love your ink work in the soft colors with one of my favorite dies. A beautiful contrast against the lovely embossed background. Hugs, Autumn

    SvarSlett
  2. You inspire me to get more inky with my die cuts! Thanks for sharing with us at Fashionable Stamping Challenge! Best, Yvonne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails