fredag 9. juni 2017

Butterfly card made for a dear friend




Det er lenge siden jeg har fått blogget nå dessverre, våren er ofte en hektisk tid og jeg prøver også å få tilbragt en del tid ute i naturen. Dette er jo tiden vi har gledet oss til så lenge. Nå har gråværet lagt seg over området vårt og det passer godt å oppdatere bloggen litt. Jeg har laget dette kortet til en kjær venn som jeg har kjent siden vi var 12 eller 13 år. Hun er ei fantastisk dame som har en doktorgrad ved Høyskolen på Ås så her passer et kort med naturtema godt. Jeg har brukt en av de nyeste seriene til Graphic45 som har mange flotte elementer som egner seg godt til å klippe ut. Jeg har brukt en ramme fra Sizzix og tekst dies fra Papirdesign. Stempelet er fra Kort og Godt. Det er virkelig morsomt å lage disse pop up kortene og det går ganske raskt når man har lært seg det. Jeg holdt kurs i denne teknikken på Bikuben i vår og kan sikkert holde kurs i det igjen hvis det er noen som ønsker det.



Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!

Synnøve



SaveSave

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails