fredag 11. september 2015

Vintage and romantic card




Det er ingen hemmelighet at jeg har Graphic45 som en av mine favorittprodusenter av papir. Dette overdådige og romantiske kortet er laget med en av de nyeste seriene derfra. Selve rammen er fra en annen produsent nemlig fra K- designs. Den er klippet ut av et ark med fire forskjellige rammer og jeg synes det ble en fin kontrast til de fargerike og romantiske papirene til Graphic45. På dette kortet er det mye lag på lag og det er med på å skape en dybde i motivet. Den vakre sommerfuglen er fra Prima og gipsornamentene er fra Melissa Frances. Jeg koste meg virkelig med å lage dette kortet.





Jeg deltar på utfordringene hos:



Jeg ønsker dere alle en god helg!

Synnøve

1 kommentar:

  1. A lovely pretty creation! Thanks for playing in this week's challenge of Vintage over at Creative Inspirations! xxx

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails