tirsdag 5. mai 2015

Cute giftbox



Dette er en søt liten boks som jeg har laget med papirer fra October Afternoon. Jeg synes alltid det er morsomt å lage bokser og det ble ekstra morsomt etter at jeg fikk meg en Silhouette Cameo. Det er den jeg har brukt her til å stanse ut delene. Jeg har også brukt chipboard stjerner og billetter som jeg har klipt ut av et mønsterark.





Jeg deltar i utfordringen hos:



Her ventes det store mengder regn i ettermiddag så det er jo en god unnskyldning for å tilbringe litt tid  ved scrappebordet. Jeg må også pakke og planlegge workshop med Tim Holtz teknikker som jeg skal holde på Bikuben i morgen.

Jeg ønsker dere en riktig god ettermiddag og kveld!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. Knallfin og "søt" gave"boks"!! Lekre farger og! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Så flott boks:)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Jeanett

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails