søndag 19. april 2015

Always and forever




Her har våren virkelig kommet og i dag var det som om hele nabolaget våknet av vinterdvalen. Det var vårpuss av sykler og biler, montering av trampoliner, rydding i hager og kaffekos i solveggen. Vi fikk også ordnet en del i hagen og drukket kaffe med gode venner, en super lørdag med andre ord.
Nå nærmer også sesongen for bryllup seg, og dagens kort er et enkelt og rustikt bryllupskort. Det kan også passe godt som invitasjon til bryllup. Jeg har brukt papirer fra Maja design og stempler fra Basic Grey. Jeg har pynta med roser designet av Tim Holtz og en bred vakker blonde. Jeg har brukt dies fra Spellbinders.



Jeg deltar i utfordringene hos:



Jeg håper du kan nyte våren der du er!
Ha en super søndag!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. So gorgeous, thanks for joining us at Allsorts, xxxx

    SvarSlett
  2. Åhh så lekkert bryllupskort.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails