søndag 1. februar 2015

Skisseutfordring hos Sketchy Colors




Denne gangen har jeg gått tilbake til barndommen da vi lekte cowboy og indianer. Vi har en spennende skisse hos Sketchy Colors denne gangen så dette var en morsom oppgave. Jeg kjøpte disse kule støvlene her om dagen og jeg hadde så lyst til å bruke dem på et kort. Da rotet jeg like godt fram disse papirene fra K&Company som jeg kjøpte for mange år siden og som er skikkelig nostalgiske. 

Besøk Sketchy Colors for mer informasjon og inspirasjon!





God søndag!

Synnøve

4 kommentarer:

  1. Herlig, fragerikt bursdagskort, Synnøve:O) Masse fine detaljer, flott med kanpper og stjerner.
    Ha en fin søndag.
    Smil fra Nancy:O)

    SvarSlett
  2. For et herlig kort,Synnøve!Mange flotte detaljer!
    Ønsker deg en flott uke!
    KLem,Kari :)

    SvarSlett
  3. Kjempe morsomt kort med mange artige detaljer. Liker godt denne fargerike kreasjonen!

    SvarSlett
  4. Dette likte jeg kjempegodt Synnøve.
    Fantastiske farger, og herlige detaljer.

    Klem fra Kaia

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails