onsdag 17. desember 2014

Sweet Christmas card in pink








Denne gangen har jeg laget et riktig søtt julekort med vakre papirer fra Studio Light. Jeg har brukt bare ett pyntepapir på kortet men det var så mange fine motiver på dette arket både på den ene og den andre siden at det mer enn nok å velge i.  Jeg har brukt dies fra Spellbinders og Memory Box. Stemplene er fra Kort og Godt og Papirdesign. Jeg har brukt glitter på motivet men det synes ikke så godt på bildene.





Tekststempel fra Kort og Godt

Baksiden av kortet med tekststempel fra Papirdesign.

Her er det full fart med rydding, gavehandling, vindusvask og sosiale juleaktiviteter.


Jeg deltar i utfordringen hos:




Ønsker dere alle en fantastisk dag!

Synnøve :-)

3 kommentarer:

  1. Nydelig Synnøve....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Beautiful card with an adorable and beautiful image!! Thank you for koining us at "The Shabby Tea Room" for our "Shabby Chic Christmas" challenge!
    Diane TSTR DT

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails