fredag 21. november 2014

12 tags of 2014 - November, my tags




Da har jeg endelig fått laget månedens tag. Tim Holtz har denne gangen brukt en kombinasjon av dies og embossing og jeg har bare denne sommerfuglen hvor det fungerer så jeg tok utgangspunkt i den. Det førte til at jeg brukte den aller største tagen som er 12 inches. Jeg har brukt de samme teknikkene som Tim men med litt andre farger. Jeg har pyntet med metallblomster og blader som jeg farget. Båndet er også farget. Jeg har laget skiltet med tekst på ved å lime en gammel bokside på bølgepapp. Tekststempelet er designet av Tim Holtz og jeg har brukt brun distress og litt glimmermist på skiltet.

Besøk bloggen til Tim Holtz for mer informasjon og inspirasjon!




God helg!

Synnøve

1 kommentar:

  1. Lekker Synnøve...
    Nydelige farger og flotte detaljer..
    Ha ei flott uke.

    Klem fra Kaia

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails