mandag 24. februar 2014

Time to celebrate




Jeg utforsker mulighetene med fargelegging med distressfarger for tida og det er spennende. Jeg skal ha et kurs på Bikuben i dette om ikke så lenge så da må jeg jo være oppdatert. Tidligere så fargela jeg mye med distress men de siste par årene har jeg stort sett brukt Copic. Nå prøver jeg meg med mange nye teknikker og koser meg veldig. Det har kommet så mye spennende og nytt på denne fronten også, så det er uendelig med muligheter for å skape ulike uttrykk. Jeg drev en del med akvarellmaling for en del år siden og jeg koser meg nå med å gjenoppdage gleden ved å male og det flytende og litt tilfeldige uttrykket som det blir med vannfarger. Distessfargene kan jo gi en mer intens farge enn det akvarellmaling kan og det er dette motivet et godt eksempel på. Jeg synes også det er gøy og både bruke distressmarkers, vannpensel og vanlig pensel sammen med distress reinkere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails