fredag 13. desember 2013

Isdans i rødt









Her går juleforberedelsene sakte men sikkert framover. En del gaver er sendt av gårde og de fleste er innkjøpt. De fleste gavene fikk jeg pakket inn i går og nå må jeg se over hva jeg har produsert av julekort i høst, så jeg får sendt det jeg har laget. Jeg har ikke bakt noe og har bare pyntet litt med blomster og litt lys så det er en del igjen før vi er i mål.
Mannen min gjorde en stor innsats forrige helg så arbeidsrommet mitt endelig fikk en oppgradering med et strøk maling og nybeiset tak. Helsa mi har ikke vært så god i det siste så det er kjærkomment med litt hjelp. Rommet ble veldig fint så nå koser jeg meg veldig når jeg går inn her for å pusle litt.

Dagens kort er har fått et motiv fra Bildmålerna som er fargelagt med Copic. Jeg har brukt dies fra Memory Box og QK.






Jeg ønsker dere en flott helg!

Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails