tirsdag 4. juni 2013

Two for tea, tea for two




Jeg er nok over gjennomsnittet glad i kaffe og disse papirene med kopper og tekanner var noe jeg falt for med det samme jeg så dem i hylla hos Bikuben. Papirene er fra BoBunny. Jeg fikk lyst til å bruke dem til å lage gaveboksen min med plass til f.eks. sjokolade og te som oppmerksomhet til en god venn. Jeg har brukt stempler fra Kanban og Crafty Secret.






Inne i kortet er det en boks til en gave med et lite "vindu". Jeg har også brettet papirert på den ene siden som gjør at man kan skrive en hilsen på den ene siden og når man løfter opp klaffen ser man den flotte stabelen med kopper.






Jeg deltar i månedens utfordring hos: 

The birthstone is Peridot, August.


Jeg ønsker dere en flott dag!

Klem fra Synnøve

1 kommentar:

  1. For en koslig eske, og kaffe/te koppene dine er kjempe søte ;)
    Takk for at du deltar i LLC's utfordring denne mnd.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails