onsdag 17. april 2013

Summer days...






I dag har jeg laget et kort inspirert av sommer og sol. Jeg fant disse papirene sist jeg var på Bikuben og de falt virkelig i smak. De har et drømmende og vakkert uttrykk. De er fra Creative Imaginations og jeg har også brukt chipboards fra samme serie. Jeg har sydd litt røft langs kantene og pyntet med blonde, osteklut, metallpynt og en liten glassflaske med sand. Jeg har også pyntet med et lite skjell som jeg har plukket på en hvit strand en gang.

Jeg har pådratt meg en skikkelig forkjølelse som ikke vil slippe taket og alt går litt sakte for tida. Det føltes som en bragd bare å få ferdig et kort selv om det er noe av det jeg liker best å holde på med.






Jeg håper dere holder dere friske og får en flott kveld!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails