lørdag 5. november 2011

Vintage vinterlek


Nå er jeg tilbake igjen etter en lite produktiv periode. Jeg har vært ute på en liten ferietur til varmen og det var godt for både kropp og sinn. Lest masse bøker, spist god mat og nytt at det ikke var så kaldt og grått. Jeg sliter en del med problemer med ledd og muskulatur og da var varmen virkelig god som en liten vitamin innsprøyting før vinteren setter inn for alvor.

På torsdag hadde jeg vintage kurs på Bikuben men en gjeng hyggelige damer. Koste meg virkelig med å holde kurs igjen. Jeg skal holde et vintage kurs med julekort førstkommende torsdag også og det er noen plasser igjen hvis du har lyst til å være med. Ta i tilfelle kontakt med Ellen på Bikuben.

I dag viser jeg dere et lite julekort med papirer fra Pion design. Jeg har lagt papirene lag på lag og jeg har brukt en MS punch på den nederste kanten. Pynten består av osteklut, roser, selvfarget bånd, blonde, halvperler, glitterlim og bånd med perler.




Jeg ønsker dere alle en riktig hyggelig søndag!
Jeg blir som alltid veldig glad for en hilsen fra dere som titter innom!

Jeg deltar med dette kortet i utfordringen hos Our Creative Corner      http://ourcreativecorner6.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. What a gorgeous card ... love the vintage styling here and that image is sooo cute, a lovely lovely Christmas card definitely one to treasure!
    Thanks for joining us at Our Creative Corner!!!

    SvarSlett
  2. Oh my goodness, what a beautiful card! I love all of the beautiful detail you added and that vintage photo is such a great touch. Thanks so much for joining us this week at Our Creative Corner! :)

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort Synnøve! Gleder meg til kurs den 30.11 :-) Hilsen Katrine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails