torsdag 7. oktober 2010

Bestevenn





Her har jeg hatt det gøy med papirer fra Webster igjen. Har lenge hatt lyst til å lage kort med denne rene stilen. Kortet ser ganske enkelt ut fordi det ikke har så mye pynt, men det er likevel mange detaljer og mye arbeid i det. Dette er et staffelikort og jeg har brukt stempler fra Sarah Kay og Crafty Secrets. Ellers så har jeg brukt knapper, bånd, chipboards og rub ons. Motivet er fargelagt med Copics.

Skal nå kaste meg over papirene og lage en veske som jeg skal ha som modell på kurs neste uke. Det er så mange muligheter så det blir spennende å se hva resultatet blir.
Jeg har også veldig lyst til å scrappe noen sider nå og få laget ferdig en notat bok som jeg begynte på for lenge siden. Men man kan ikke rekke alt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails