lørdag 8. mai 2010

Be yourself...play!


Her er et kort med en litt strammere stil enn de siste jeg har laget. Dette stempelet er jeg veldig glad i og jeg har hatt det i mange år. Det er fra Stampers Anonymous og det kan brukes på så mange måter. Kanskje jeg skal lage en utfordring til meg selv hvor jeg skal lage tre ulike kort med dette stempelet? Følg med, for det kan bli litt spennende. Jeg skal legge de ut så fort jeg har laget dem. På kortet har jeg ellers brukt div papirrester og gaffa tape. Bingobrikkene er fra et spill kjøpt på loppemarked og billetten fra et Tim Holzt hefte. Motivet er stemplet med brun distress og jeg har også svampet på litt distressfarge på vingene og hatten. Under motivet ligger det også en gjennomsiktig ramme som skaper litt dybde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails