torsdag 4. februar 2010

Sykkeltur

Nå er jeg endelig kommet skikkelig igang med årets produksjon. Det er ikke alltid overskuddet er på plass og da skal det litt til før man klarer å tusle inn til arbeidspulten å gjennomføre noe. Disse sidene ble inspirert av de vakre papirene fra svenske Maja Design. Jeg kjøpte dem på messa i høst og jeg har gledet meg til å bruke dem. Jeg visste at jeg måtte bruke Magnolia stempler som pynt, det passet så godt til papirene. Jeg har fargelagt motivene med Promarkers. Jeg ville ha et enkelt og rent design på sidene så papirene skulle komme til sin rett.


Jeg har vært på Bikuben i dag for å kjøpe inn materiell til årets første kurs, så nå kommer det snart noen datoer for både kurs på Bikuben og hjemme. Regner med at det blir et kurs med bursdagskort og et med oppskriftsbok som kommer først på planen.
Jeg ønsker dere alle en fin ukeslutt!


Husk! Jeg blir alltid glad for kommentarer og hilsner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails