mandag 21. september 2009

Jenter på trapp

Her er en scrappeside jeg laget med Primas Paintables serie. Dette er papirer med mønster uten farge så du kan fargelegge dem selv. Her har jeg fargelagt med vannløselige blyanter og jevnet ut med vannpensel etterpå. Dette er en fin måte å tilpasse papiret til bildene og en morsom måte å lage siden personlig på. Av og til er det ganske deilig også å sitte å fargelegge, gå litt i barndommen. Jeg er veldig glad i å legge skygger for å få motivene til å se tredimensjonale ut.

Det ble en tur på messa i Lillestrøm i går og da fikk jeg tak i flere ark som nå ligger klare for fargelegging. Jeg har også laget en side hvor jeg har brukt reinkere til å fargelegge med, den skal jeg vise fram senere.



Ønsker dere en hyggelig og kreativ mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails