mandag 27. april 2009

Loppefunn og kreative resultater


Dette er noen av helgas loppefunn. Det er gamle blonder og duker med broderier. Utrolig hva man kan finne hvis man er litt tålmodig. Jeg prøver alltid å få med meg loppemarkedet til Strømmen og Skjetten skolekorps fordi det er hyggelig å støtte lokale aktiviteter og de er flinke til å organisere det hele. Disse skattene skal brukes til både scrapping og pynt. Jeg fikk med meg en søt liten sangbok fra 30-tallet som jeg tenkte å bruke ark fra på sidene mine, men den var så hyggelig å bruke som sangbok at jeg er ikke sikker på om jeg klarer å ødelegge den. Begynte å tralle på både den ene og andre melodien da jeg kikket igjennom den. Donaldblader og en stor vitsebok til sønnen min var populære gaver da jeg kom hjem. Jeg kjøpte også en nydelig gammel globus på auksjonen der. Det var helgas utskeielser sammen med en nydelig hvit linbluse jeg fant på Himmelrummet. Jeg kommer nok til å bo i den i sommer...


Her er noen av de siste pusleriene mine. Jeg har heklet sjal i mohairgarn og laget et romantisk smykke. Jeg synes det er gøy å lage smykker og det begynner å bli fine resultater. Jeg lærer meg stadig nye teknikker og jeg skal surfe litt mer på nettet for å få tak i litt spennende perler og stæsj.

1 kommentar:

  1. Flere som er ivrige på loppis ja ;) Her i Bærum var det 5 stk i helgen, og undertegnede gjorde flere "varp"..Utrolig hva man trenger ..
    Grattis med dine varp, og jeg stemmer nok for at man ikke ødelegger en sangbok fra 1930 ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails