torsdag 11. desember 2008

Tiden flyr


Her har jeg laget et julekort med stempler fra Magnolia. Jeg har malt med reinkere og pyntet med bånd og blonder.
Over: Vi var så heldige å bli invitert på pinnekjøttmiddag, og da ble dette en liten vertinnegave. Pyntet fyrstikkeske, gavepose og en lykt.


*



Under:Stemningsbilde fra Tjølling, Larvik.





Juleverksted på kjøkkenet vårt.




Det har vært en hektisk førjulstid til nå for meg som for de fleste andre. Jeg har besøkt broren min i Larvik, holdt julekortkurs for en hyggelig gjeng damer i Skien, hatt juleverksted for jentene på Bikuben og jobbet med julekort og gaver. Jeg har fortsatt mye igjen, har ikke bakt en eneste liten kake, men det ligger en kakedeig fra IKEA i kjøleskapet så jeg har sikret meg.

Kortkurs i Skien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails