tirsdag 9. september 2008

Treg start!















































Jeg opprettet denne bloggen i januar og har ikke fått utviklet den videre. Nå håper jeg at jeg skal bli flinkere i høst.


Jeg hadde en del kortkurs i vår og er nå i gang med høstens kurs. Jeg var på Bikuben i dag og skulle bare hente materiell til neste kurs, jeg skulle ikke kjøpe noe. Jeg kom ut med en bunke nye julepapirer og noen nye stempler fra Magnolia. Typisk! Tidligere har jeg kjøpt en del nye julestempler så nå flagrer nye julekortideer rundt i hodet mitt. Håper jeg får laget noen i morgen. Det blir nok noen julekortkurs i november.
I sommer har jeg fått laget noe nytt som jeg kan dele med dere. Noe er kort til bursdager og konfirmasjoner og noe er tidligere modeller osv.


Jeg fikk muligheten til å ha utstilling på hovedbiblioteket i Skedsmo i mars, og det var en spennende utfordring som jeg satte stor pris på. Takk til Siri Ann på biblioteket! Du er toppers!


Jeg skal legge ut noen flere arbeider fra utstillingen senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails